Daeho snijmachine

Software probleem door falen van back-up batterij

Voor een klant met een Daeho snijmachine, type Daeho 860 DYMI. Hebben we nieuwe software geplaatst. Nadat de back-up batterij had gefaald, was hij de computer het complete programma kwijt. In rechtstreeks overleg met de fabriek hebben we de computer van nieuwe software voorzien en een upgrade uitgevoerd.

Door ons rechtstreeks contact met de fabriek kunnen we snel schakelen en adequaat handelen. Daarom was de klant snel geholpen en tegen een alleszins redelijke prijs

 

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie

 

 

Gerelateerde berichten: 

door | jan 10, 2019

Onderwerpen

Categorieën

Meest bekeken

Technisch support
Technisch support

Grafitronic zorgt dat het elektronisch defect snel verholpen wordt en uw machine weer productie kan draaien.

BQ-270
BQ-270

BQ-270V uit 2017 compleet gereviseerd met nieuwe onderdelen

Ryobi inkkeymotor
Ryobi inkkeymotor

Voor de diverse modellen Ryobi offset zoals onder andere 750 en 520 series offsetpersen, reviseren wij de Ryobi inkkey motoren. Dit doen we al langere tijd en voor gerenommeerde Ryobi leveranciers en Ryobi eindgebruikers.

Reducing CO2 and cost by converting copy frame system from mercury vapour lamps to LED.

https://www.grafitronic.nl/theimer-contactkast-ombouwen-naar-led/

2 days in Germany programming Codesys for a new option envelop feedsystem for Dutch customer. Soon more. #codesys #grafitronic

Load More...